HuishoudelektroPremium

GEMENGDE RESULTATEN VOOR KLEIN ELEKTROcAROLINE cAUWENBERGHS

Het tweede kwartaal van 2018 was negatief voor de grootste productgroepen binnen keukenelektro. Dat stelt Caroline Cauwenberghs in de recentste GfK Retail Reports. Andere, kleinere groepen doen het dan wel weer goed.

KEUKENELEKTRO

"Diepvriezers en 'hot beverage makers' gingen achteruit met respectievelijk 7% en 4%. Andere productgroepen laten dan weer positieve resultaten zien: +16% bij tapsystemen, +2% voor voedselbereiding, +4% voor waterkokers en + 4% voor broodroosters.

HUISHOUDELEKTRO

"Binnen huishoudelektro zien we erg goede resultaten. Stofzuigers zijn een stercategorie met een groei van 5%. Accustofzuigers blijven zeker het meest populaire subsegment. Ook strijkijzers doen het goed, met een stijging van 0,5%."

U kunt de GfK Retail Reports hier downloaden.

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door Stefan Acke
Print Magazine

Recente Editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine
Cookies

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het privacy- en cookiebeleid.