Speelgoed Partnercontent

Diddl is back! En HOE!

Diddl is back

Wij staan al een tijdje als een breed lachende witte springmuis te trappelen, en EINDELIJK mogen we met dit nieuws naar buiten komen. Diddl is back! En HOE! Na een waanzinnige lancering in Frankrijk mogen we Diddl nu ook in de Benelux met open armen verwelkomen. Nederland kreeg de primeur op Spot On Retail, en ook daar werd onze stand overspoeld met enthousiaste retailers.

De vrolijke muis die jaren geleden zoveel harten stal, maakt een comeback met een frisse lijn vol kleur en fun!
Van stationery tot gifts en zelfs een gloednieuwe collectie waanzinnige wenskaarten: deze collectie brengt de magie van vroeger terug, in een eigentijds jasje. Perfect om opnieuw te ontdekken – of om voor het eerst verliefd op te worden.

Diddl GiftDiddle is back: gifts

Dé must-haves van 20 jaar geleden: de geparfumeerde notebooks, zijn terug! Die worden aangevuld met een sterke mix van stationery, plush en lifestyle-items die gegarandeerd voor impulse buys en extra traffic in de winkel zorgen.

Diddl Back To School

Een Diddl-tastische schooldag? Komt eraan! Met rugzakken, pennenzakken, lunch- & drinkboxen en FSC-gecertificeerde papierwaren een gegarandeerde trekker voor het nieuwe schooljaar.Diddl is back: back to school

Diddl Wenskaarten

De kers op de kaas-taart: gloednieuwe Diddl wenskaarten met een 3D holografisch effect in frisse felle kleurtjes. Deze kaarten worden dé eyecatcher van jouw winkel.

Diddl is back: wenskaarten

De retail verkoopt, wij zorgen voor vraag

Een hype van vroeger herlanceren, doe je natuurlijk niet zomaar.

Daarom bundelt Lannoo Graphics de krachten met Day One, een marketingbureau dat kids en kidults in hun DNA heeft, en onder meer Barbie en Pokémon in hun portefeuille heeft, maar ook de razend populaire FACTS beurs.

Samen zorgen we ervoor dat de markt staat te springen om Diddl te bemachtigen.
Hoe?
• Met een uitgebreide PR campagne zodat Diddl hot en happening wordt bij de meisjes van toen, want nostalgie, dat wérkt nu eenmaal, denk maar aan de K3 reünie die in een mum van tijd uitverkocht was.
• Anderzijds zetten we ook heel hard in op de jonge generatie zodat we van de terugkeer van Diddl een meerjarenfeest maken, met onder andere zorgvuldig geselecteerde influencers. Zij zorgen voor buzz en bereik in de juiste doelgroep.

Meer weten?
Neem contact met ons op, en we informeren je graag verder, over zowel de producten als ons plan van aanpak! Onze collecties vind je op www.lannoographics.com, je bereikt ons via lannoographics@lannoo.be.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door Dimitri Van Moerkercke22 september 2025

Meer weten over

company corner

UITGEVERIJ LANNOO NV

KASTEELSTRAAT 97, TIELT 8700
Grafisch nieuwsWenskaartenLezers grafisch nieuws
Print Magazine

Recente Editie
11 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine