Schilderen
Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Byttebier verenigt retail met restaurant

Sinds eind november bestaat Byttebier (Kortrijk) uit twee delen. Naast de vernieuwde winkel, omgedoopt tot Chapter 4, kunnen de klanten in La Cantine nu terecht voor een verse lunch en/of koffie. “Het is een mooie kruisbestuiving", vindt Koen Byttebier. “Dat is de grote kracht van het concept. Het restaurant werkt drempelverlagend - klanten zullen nu sneller binnenkomen - en laat de producten die we verkopen, in een geheel nieuwe context zien. Onze zaterdagen zijn opnieuw toffe, gezellige momenten geworden."

Ten huize van Masschelein

Een mooie winkel en een uitstekende dienst na verkoop hoeven elkaar niet uit te sluiten, toch? Hoewel Masschelein, dat tuinmachines verkoopt, onlangs een PMG Shop Design Award in de wacht sleepte, ligt de nadruk ...

"Vakmanschap verdwijnt niet door automatisering, het past zich aan"

Schrijnwerk had een gesprek met Rony Kyndt, een gevestigde naam in de houtbewerkingsindustrie. We kregen een uniek inzicht in zijn carrière, zijn visie op de toekomst van de sector en zijn persoonlijke ervaringen, van vliegtuigtechnieker tot een expert in de houtindustrie bij SCM. Met meer dan drie decennia aan ervaring deelt hij ...

Antwerps Kookhuis

Een kwalitatief en vooral duidelijk assortiment: ziedaar hoe Antwerps Kookhuis zich probeert te onderscheiden van de rest. Met succes, want de winkel doet het nog steeds erg goed. “De kookhype is voorbij, maar de mensen koken nog steeds elke dag. De mensen willen de producten die wij aanbieden, nog steeds zien en voelen, en dat zal volgens mij niet snel veranderen. Ja, het internet zorgt voor steeds transparantere prijzen, maar dan moet je zorgen dat je iets aanbiedt wat de mensen niet op het internet zullen terugvinden.”

Print Magazine

Recente Editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine
Cookies

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het privacy- en cookiebeleid.