- wekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
- digitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
- uw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
- maximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Onkruid groeit het hele jaar door, met af en toe piekmomenten waarin de vraag naar bestrijdingsmiddelen toeneemt. Door in te spelen op seizoensgebonden behoeften en klantvoorkeuren kunt u als retailer uw aanbod optimaliseren.
De Belgische tuinliefhebber verlangt naar een gazon dat leeft, dat diep groen en krachtig oogt, zonder dat hij er elk vrij moment aan hoeft te spenderen. Vanuit die noodzaak zag Substral Gazon Revolutie het daglicht.
Traditionele glyfosaatproducten zijn niet meer verkrijgbaar voor de particulier. Dit zorgt voor een nieuwe tuinier- en winkelervaring. Het gebrek aan kennis bij de gebruiker wegwerken is dé uitdaging bij uitstek.
Er is nog steeds veel te doen rond onkruidbestrijding. Glyfosaat, de actieve stof die op dit moment het meest wordt verkocht, komt de laatste tijd regelmatig negatief in het nieuws. Het blijft koffiedik kijken wat er zal gebeuren; fabrikanten proberen in te spelen op de heisa met alternatieve producten en de vraag daarnaar lijkt ook te stijgen. Toch vallen ook die producten onder dezelfde wetgeving en erkenningsnummerverplichting als de klassieke chemische middelen. Wat er ook beslist wordt, de strengere wetgeving blijft hier relevant.