KassasystemenPremium

EasyOrder steunt wereldwijd handelaren in tijden van Corona

Gratis online bestelsysteem helpt lokale handel en consumenten

easy order

EasyOrder, startup en gefinancierd door Keyware Technologies (Euronext Brussel : KEYW) is gestart met een wereldwijde solidariteitsactie ten voordele van handelaren en consumenten. Het bedrijf stelt zijn online bestelsysteem (via app en/of web) gratis ter beschikking gedurende de Corona-periode via www.easyorderapp.com

Laurent Vandervelde : “Overal ter wereld worden lokale handelaren zeer hard getroffen door deze crisis. Ook consumenten huiveren ervoor om nu nog aan te schuiven. Onze oplossing is er precies op gericht om wachtrijen en onzekerheid qua beschikbaarheid van producten te voorkomen. De consument kan in alle veiligheid zien wat er beschikbaar is en bestellen. De handelaar kan direct communiceren over afhaal- of levertijdstippen en bepaalde producten promoten. Ik voel het als onze verantwoordelijkheid om dit in deze periode vrij ter beschikking te stellen van de mensen.”

Handelaren die gebruik maken van de gratis versie van de bestel- en betaalapp kunnen snel en gemakkelijk hun logo, openingsuren, producten, prijzen en foto’s uploaden en het systeem genereert hiermee automatisch een bestelapp en -website. Laurent Vandervelde : “Grote bedrijven waren er als eerste bij om te investeren in online bestelmogelijkheden, omdat de voordelen duidelijk zijn. Lokale handelaren hebben meestal geen toegang tot complexe en dure online oplossingen, of schrikken terug van hoge commissiekosten. Met EasyOrder geven we ze nu de mogelijkheid om zich hiertegen te wapenen. Er is geen enkele verplichting om na de crisis met ons door te gaan. Maar wie het wel doet, zal ook dan geen commissiekosten op zijn omzet moeten betalen.”

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door Marie Verhulst

Meer weten over

Gerelateerde artikels

Onderzoek elektronisch betalen: wat vinden handelaar en consument?

Hangt u een bordje uit met 'enkel cash'? Dan verliest u waarschijnlijk 50% van uw potentiële klanten – die zoeken naar een andere winkel waar er wel elektronisch betaald kan worden. In het licht van de nieuwe verplichting tot aanbieden van elektronisch betalen, deed CCV een onderzoek bij handelaar en consument.

5 punten die e-commerce succesvol kunnen maken

De coronacrisis liet e-commerce ontploffen. De onlineverkoop kende een ongeziene stijging, wat voor vele webshops heeft geleid tot problemen in verband met het halen van beloofde levertermijnen en de bevoorrading van hun stock. De afgelopen periode maakt de vraag “hoe maak je e-commerce succesvol?” relevanter dan ooit.

Delva in Veurne bouwt nieuwe versmarkt

Net voor corona in alle hevigheid losbarstte, startte versmarkt Delva in Veurne met de bouw van een nieuwe versmarkt. De versmarkt werd een overzichtelijke en gezellige ruimte, dankzij de lage opstellingen en de natuurlijke materialen. Er kwamen tegelijkertijd mooie bureaus bij en de personeelsruimte werd een pak groter. Begin juli opende de nieuwe winkel zijn deuren en telden de zaakvoerders algauw 30% meer klanten. De webshop die in allerijl werd gemaakt, is zeker een blijver.

Metaleuven opent 'derde filiaal' op het internet

Al meer dan vijftig jaar is Metaleuven een begrip in de streek voor professioneel gereedschap en voor wonen en koken. Enkele jaren geleden opende Metamechelen, een tweede filiaal volgens hetzelfde recept. Binnenkort opent Metashop, een 'derde filiaal' dat alleen op het internet te bezoeken zal zijn. “We kregen meer en meer vragen van professionele klanten die zaken wilden bestellen buiten de kantooruren. Ook de particuliere klant kan online terecht. We willen online vooral op onze expertise spelen: we streven naar een totaalervaring voor de klant, of hij nu offline of online winkelt."

Print Magazine

Recente Editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine
Cookies

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het privacy- en cookiebeleid.